جمعه، اسفند ۱۲، ۱۳۹۰

BAM AND THEN IT HITS YOU ...


آکادمی موسیقی بروکلین (BAM) یه سری آگهی دیواری تهیه کرده بود که در آن برخورد مردم عادی را وقتی که کارهای BAM  رابه طور ناگهانی می دیدند نشان می داد. ماجرا از این قرار بود که یک شهروند عادی در خیابان و یا در مترو بود و بعد در یک لحظه یکی از اجراهای BAM در همان حوالی او با صدای بام (BAM) می افتاد و او را درگیر می کرد، یا به قول آگهی که BAM AND THEN IT HITS YOU. یکی اش را که من خیلی دوست دارم همین تصویر بالاست، که یک آقایی توی مترو نشسته و در یک لحظه یکی از اجراهای پینا باش کنارش می افتد و او را می گیرد. 
حالا چرا این را گفتم، برای اینکه زندگی من هم دارد می شود مثل این آگهی ها. دارم رانندگی می کنم و یک کسی چیزی می خواند بعد وسط آهنگ یهو یک چیزی می خورد به من. دارم پشت کامپیوتر کار می کنم، در یک لحظه کوتاه یک چیزی آن گوشه تصویر ظاهر می شود می خورد به من. موقع صحبت کردن با یک دوستی در کیلومتر ها آن طرف تر، موقع راه رفتن، کلاً این روزها موقع زندگی کردن، یک چیزی می آید و می خورد به من. چیزی که اگر یک موقع معمولی بود شاید فقط ناراحت می شدم. ولی این روزها انرژی زندگی ام کم است، بهم که می خورد انگار گردابی در من درست می کند، سیاه چاله ای درست می شود که تمام نیروی زندگی من را در خود می کشد. بعضی وقت ها انگار دلم می خواهد بگویم BAM AND THEN IT HITS YOU AND NOTHING LEFT BEHIND


۱ نظر:

  1. انرژی زندگی ت برقرار باد! در مدرسه به ما می گفتند انرژی در جهان به وجود نمی آید و از بین نمی رود، فقط از شکلی به شکل دیگر تبدیل می شود
    نسبیت انشتین آمد چیزی گفت درباره تبدیل ماده و انرژی به یکدیگر... حالا که اوضاع انرژی اینقدر خراب است (آخه منم انرژی زندگی م رو از دست داده ام :دی) لابد ماده زیاد شده... اما غم انگیز است اگر که واقعا در دنیا ماده جای انرژی را گرفته باشد

    پاسخحذف